Good life and Bad life

اچھی زندگی

میری رائے میں اچھی زندگی  وہ ہے جس میں اپنی تمام صلاحیت کو برؤئے کار لانے کے عوض جو انعامات اور تحائف لوگوں سے وصول کرتے ہیں۔ یا زندگی میں کوئی گول سیٹ کر کے پھر اس گول کو حاصل کر لیتے ہیں۔ ہر روز اپنی خوشیوں کو دوسروں میں بانٹ کر جو خوشی ملتی ہے وہ بھی ایک اچھی زندگی کی علامت ہے۔ میں نے زندگی میں لوگوں کو مال ودولت کو اچھی زندگی سے تعبیر کرتے دیکھا ہے لیکن میرا نظریہ مختلف ہے۔ حق دارو کا مال اُن تک پہنچانے سے بھی کسی کو ایک اچھی زندگی حاصل ہوسکتی ہے۔ اپنی مال و دولت کو استعمال کرتے ہوئے اور اپنے آپ کے بجائے دوسروں کی مدد کرکے دنیا میں شراکت دینے اور مثبت اثر و رسوخ کا ایک طریقہ ہے۔

اور آخرمیں اپنی زندگی پر مثبت نقطہ نظر رکھنے والے لوگ ہی اپنی زندگی عظیم بناتے ہیں اور اچھی زندگی گزارتے ہیں۔

بُری زندگی

دوسری طرف خراب زندگی ہے. جو ہر حالت میں بدترین اور زندگی میں آنے والی رکاوٹوں پر قابو پانے میں ناکام ہوتی ہیں۔ اس کا ایک ہی منفی وجود ہوگا. ایسی چیزیں کرتے ہیں جو صرف عارضی خوشی لاتے ہیں. دنیا کی خوبصورتی کو تلاش کرنے میں ناکام اور ناکام ہونے کے لئے چیزیں اور لوگوں کو وجہ قرار دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ جب کوئی دوسروں کا حق اُن تک نہیں پہنچاتا۔ وہ صرف اپنے فائدے کے لئے کام کرتا ہے۔ تو اُس کی زندگی خراب ہو جاتی ہے۔

میں سختی سے اس بات پر یقین کرتا ہوں کہ زندگی کے بارے میں اُس شخص کا رویہ اس بات کا تعین کرے گا کہ وہ اچھی زندگی گزارنا چاہتا ہے یا بُری

Lesson Quote, Life Quote, All Time Quote, Motivational Quote, Blowing Quotes,

About Shahid Ghalvi